Oldalak

2014. január 22., szerda

Behavazva

Hó, hó? Hol, hol?... ja ez csak egy olyan szólás? Műűűű. Pedig már alig várjuk.( A ragozás helyes, én is! Imádom!) Építünk hóembert  és iglut, csinálunk hóangyalt és lökdösődünk és ha éjjel esik, akkor elmarad az alvás, pedig nálunk az alvás az adu ász, mindent visz.
 Na és a legfontosabb, lehet havat lapátolni!

Mert az én 6 évesem nem egy tétlenkedő kis srác. 2,5 évesen egyedül elkészítette nekünk a reggeli kofit, tálcára tette, behozta. A kertben tavasztól őszig munkálkodik. Egyszer eltűnt szem elől 2 órára. Mikor előkerült beszámolt róla, hogy a lehullott faleveleket összegereblyézte, válogatta, kosárba tette, majd áttalicskázta a gyűjtőhelyre, ahol majd lehet égetni. Természetesen azt is ő fogja irányítani. Ki más?! Az "illetékes elvtárs" Pár napja megemlítettem este, hogy kicsit fázom. Majd gyújtson be Apa. De Apa még dolgozgatott vmin. Megkérdezte a nagy tesót ( A "Jetit", aki elnyúlva fekszik az odújában), hogy segítene-e. Majd csend... az gyanús. Félóra múlva mutatja a kezét, hogy találjuk ki mit csinált. Begyújtott a kazánba. Egyedül!! A tűz égett, a családi otthonba meleg költözött...Hogy iskolaérett-e a gyerek? Neeeeem. "Életérett", iskola nélkül. Hogy tudna ő 45 perceket végigülni, mikor annyi dóga van a világban, neki a csodagyereknek, ahogy magát hívja.
Behavazva most én vagyok. Míg itt pötyögök, a kaja rotyog , a mosógép 2x fordult. Elpakoltam, hogy ne csak közlekedési ösvények legyenek a házban. Mindjárt indulok a gyerekekért és még hajat is akartam mosni. Esélytelen...És persze izzanak a vonalak, az email, a telefon. Tiszta profik vagyunk már, igazi "vállalkozók".  Vannak mítingek a különböző munkacsoportoknak. Persze csajok vagyunk mind, elmaradhatatlan a csacsogás. 3 mondaton belül elhangzik a gyerek, klimax, katonaság és a lepke...komoly munka ez. Csak nőknek szól. Ha mégis lenne férfi, aki csatlakozik, az első lájkoló  kap ajándékot.. mondjuk fából vaskarikát. :DDD
A megbeszélés a következő történettel kezdődött. Egy újonnan csatlakozott anyuka mesélte, hogy a már "autistának" és hiperaktívnak" mondott fiával  játszottak. Szempillát talált, a két ujja közé fogta és kívántak. A fiának kedvezett a szerencse, aki nem tudta magában tartani a kívánságát és elárulta Anyának. "Én azt kívántam, hogy szeressenek szívből. Mert mindig csak elvárnak vmit tőlem."
Ez megadta a lendületet és  komolyan haladunk. Ma hívtak a HEOL-tól, hogy azt hallották, valami van. És hogy áll a szervezés? Nem áll! Megy. Mert ugye ez vagy vmi, vagy megy vhová.Vagy 2in1. Kicsit már fárad az agyam.
Orsi ma volt bent a kisebb közgyűlés előtt épület ügyben. Az is nagyon ígéretes. Hamarosan végleges infók lesznek ezen a területen is. Jövő héttől kezdődnek az ovikban a bemutatkozások. Ez ügyben már futottam 2 kört, mert elvileg hogy tudna bemutatkozni egy olyan iskola, amelyiknek még nincs működési engedélye, de épülete sem... Kezdődik! A szabályok, törvények, engedélyek, a határidők és a valóság összehangolása. Aggodalomra semmi ok, ott leszünk!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése